Kundupplevelsen är idag mer än någonsin tidigare en avgörande konkurrensfaktor för alla branscher. Kunders förväntningar på en sömlös service och upplevelse – oavsett tid på dygnet och oavsett digital plattform och kanal – är något som accelererat ytterligare under ett år av global pandemi.
Hemarbete och social distansering har drivit på och kraftigt accelererat e-handeln och skapat ett enormt ökat tryck på kundtjänster och andra delar av organisationen. Flertalet framåtriktade företag arbetar idag med möjligheterna kring automatisering och Conversational AI för att skala upp och förbättra såväl kundtjänst som försäljningsdrivande kundrådgivning.
Hur kan automatisering och Conversational AI bidra till förbättrad kundupplevelse inom e-handel? Hur kan vi använda teknologin för att frigöra tid och förbättra förutsättningarna för medarbetare att erbjuda en bättre service och mer försäljningsskapande rådgivning?
Den 21/4 bjuder vi in till vårt exklusiva roundtable i samarbete med Amelia, en av världens ledande plattform för automation, för att diskutera ämnet med ledande internationella experter och branschkollegor med syfte att dela erfarenheter och få fördjupad insikt i internationell practice.